Samaksu par precēm ir iespējams veikt šādos veidos:


1. Internetbanku maksājumi: Swedbank, SEB, Citadele un Luminor 


2. Visa/Mastercard karšu maksājumi


3. Rēķina apmaksa ar bankas pārskaitījumu:

  • GRIANT IK
  • Vienotais reģ. Nr. 40002163637
  • PVN reģ. Nr. LV40002163637
  • SWEDBANK
  • LV63HABA0551032868109


Kā iepirkties?

Mēs darīsim visu lai maksimāli ātri noformēt Jūsu pasūtījumu un piegādāt Jums preci.  Jūs saņemsiet preci 1-5 darba dienu laikā no pasūtījuma apstiprināšanas, ar bankas norēķinu kartēm  vai pēc naudas pārskaitīšanas, maksājot caur banku. Piegādes termiņi var mainīties atkarībā no Jūsu atrašanās vietas, pasūtījuma pieteikuma laika, preces esamības noliktavā un piegādātāja nosacījumiem.

  1. Lai pasūtītu Jums vēlamo preci, atveriet to un izvēlieties IELIKT GROZĀ.
  2. Kad vēlamās preces ir atlasītas spiediet PASŪTĪT.
  3. Atvērsies kontaktforma, kuru Jums jāaizpilda. 
  4. Nākamajā noformēšanas solī ''Pirkumu grozā '' Jums jānorāda informācija par saņēmēju, piegādes veidu un apmaksas veidu.
  5. Lai turpinātu pasūtījuma noformēšanu spiediet TĀLĀK. 
  6. Atvērsies logs, kurā Jūs vēlreiz variet pārbaudīt sava pasūtījumu izvēlēto preci un daudzumu, kā arī norādīto informāciju, ja nepieciešams piekoriģēt. 
  7. Kad pasūtījums ir pārbaudīts spiediet PASŪTĪT, lai nosūtītu pasūtījumu apstrādei. 
  8. Pēc Jūsu ievadītajiem datiem sistēma automātiski sastādīs rēķinu, kurš būs pieejams tūlītējai drukāšanai. Spiediet PARADĪT RĒĶINU. 
  9. Pēc pasūtījuma noformēšanas uz Jūsu norādīto e-pasta adresi, AUTOMĀTISKI tiks nosūtīts rēķins.  Pārbaudiet savu e-pasta adresi!  Ja tur neatrodat vēstuli no [email protected], ieskatieties e-pasta mapītē „Nevēlams”, „Spams”, „Mēstules” utt.
  10. Rēķinu Jūs varat apmaksāt jebkurā LR bankā vai internetbankā, pārskaitot uz mūsu kontu norādīto summu rēķinā. Pēc rēķina apmaksas, nosūtīsim apstiprinošu ziņu, ka par pasūtījumu ir samaksāts un Jūsu pasūtītā prece tiks nosūtīta uz Jūsu norādīto adresi. Prece skaitās pasūtīta tikai tajā brīdī, kad rēķins tiek apmaksāts!
  11. Veicot maksājumu, mērķī lūdzam norādīt: rēķina nr. Ja par Jūsu izvēlēto preci nauda tiek pārskaitīta no cita konta (radinieka, drauga), lūdzam obligāti mērķī norādīt Jūsu vārdu, uzvārdu un rēķina nr.!
  12. Ja pasūtījuma noformēšanas dienā prece nav noliktavā, tad pasūtījuma izpildīšanas termiņš tiek pagarināts – saskaņojot to ar pasūtītāju.
  13. Ja pa Jūsu norādīto tālruņa numuru ar Jums neizdosies sazināties, mēs nevarēsim izpildīt pasūtījumu!!!
  14. Preces piegāde tiks veikta tikai pēc pilnas rēķina summas saņemšanas mūsu bankas kontā.
  15. Piegādes tiek veiktas tikai darba dienās - no pirmdienas līdz piektdienai, izņemot oficiālas Latvijas Republikas Valsts svētku dienas.
  16. Tiklīdz pasūtījums tiks izsūtīts, nosūtīsim iszīņu uz norādīto mobilā tālruņa numuru ar sūtījuma izsekošanas numuru, kas nodrošina iespēju Internetā izsekot sūtījuma dzīves ciklu.
  17. Gadījumos, kad piegāde kavējas kādas nepārvaramas varas vai trešo pušu izraisītu apstākļu dēļ, klients par piegādes kavējumu tiek informēts, saņemot informatīvu e-pastu.