Apmaksa

Samaksu par precēm ir iespējams veikt šādos veidos:

1. Skaidrā naudā preču saņemšanas brīdī, ierodoties personīgi mūsu birojā Rīgā, Dravnieku 6 k.1 -94

2. Apmaksa ar bankas norēķinu kartēm.  Pirkuma apmaksa ar bankas karti TIKAI mūsu birojā. 

3. Rēķina apmaksa ar bankas pārskaitījumu:

  • GRIANT IK
  • VRN 40002163637
  • SWEDBANK A/S
  • HABALV22
  • LV63HABA0551032868109

4. Online apmaksa ar bankas karti.

Jūsu papildus ērtībai piedāvājam veikt apmaksu ar bankas karti. Izvēloties šo apmaksas veidu, varat savu pasūtījumu apmaksāt uzreiz!

Kā apmaksāt pasūtījumu ar bankas karti:

  • ievadiet kartes numuru un no no otras kartes puses cvc numuru, kas sastāv no 3 cipariem.
  • Maksājums ir drošs, Jūsu dati tiek pasargāti ar SSL sertifikātu.

Ja izvēlaties apmaksāt pasūtījumu ar bankas maksājumu karti, lūdzam pirms apmaksas iepazīties ar Jūsu bankas kartes dienas maksājumu limitiem.

Tiklīdz banka apstiprina maksājumu, summa tiek rezervēta uz kartes un pasūtījums automātiski tiek nodots izpildei.

UzmanībuApmaksa ar bankas karti ir iespējama tikai tajā gadījumā, ja banka, kura Jums ir izsniegusi doto karti, piedalās programmā drošo pirkumu veikšanai internetā (MasterCard SecureCode vai Verified by Visa). Pēc bankas kartes datu ievadīšanas Jūs varat tikt nosūtīti uz Jūsu bankas lapu drošības koda ievadīšanai, kas nepieciešams lai pārbaudītu Jūsu personas datus. Ja maksājums netiks apstiprināts, lūgums sazināties ar Jūsu banku, kura Jums ir izsniegusi maksājuma karti vai arī izvēlieties citu maksājuma veidu. 

Kā iepirkties?

Mēs darīsim visu lai maksimāli ātri noformēt Jūsu pasūtījumu un piegādāt Jums preci.  Jūs saņemsiet preci 1-5 darba dienu laikā no pasūtījuma apstiprināšanas, maksājot skaidrā naudā, ar bankas norēķinu kartēm  vai pēc naudas pārskaitīšanas, maksājot caur banku. Piegādes termiņi var mainīties atkarībā no Jūsu atrašanās vietas, pasūtījuma pieteikuma laika, preces esamības noliktavā un piegādātāja nosacījumiem.

  1. Lai pasūtītu Jums vēlamo preci, atveriet to un izvēlieties IELIKT GROZĀ.
  2. Kad vēlamās preces ir atlasītas spiediet PASŪTĪT.
  3. Atvērsies kontaktforma, kuru Jums jāaizpilda. 
  4. Nākamajā noformēšanas solī ''Pirkumu grozā '' Jums jānorāda informācija par saņēmēju, piegādes veidu un apmaksas veidu.
  5. Lai turpinātu pasūtījuma noformēšanu spiediet TĀLĀK. 
  6. Atvērsies logs, kurā Jūs vēlreiz variet pārbaudīt sava pasūtījumu izvēlēto preci un daudzumu, kā arī norādīto informāciju, ja nepieciešams piekoriģēt. 
  7. Kad pasūtījums ir pārbaudīts spiediet PASŪTĪT, lai nosūtītu pasūtījumu apstrādei. 
  8. Pēc Jūsu ievadītajiem datiem sistēma automātiski sastādīs rēķinu, kurš būs pieejams tūlītējai drukāšanai. Spiediet PARADĪT RĒĶINU. 
  9. Pēc pasūtījuma noformēšanas uz Jūsu norādīto e-pasta adresi, AUTOMĀTISKI tiks nosūtīts rēķins.  Pārbaudiet savu e-pasta adresi!  Ja tur neatrodat vēstuli no [email protected], ieskatieties e-pasta mapītē „Nevēlams”, „Spams”, „Mēstules” utt.
  10. Rēķinu Jūs varat apmaksāt jebkurā LR bankā vai internetbankā, pārskaitot uz mūsu kontu norādīto summu rēķinā. Pēc rēķina apmaksas, nosūtīsim apstiprinošu ziņu, ka par pasūtījumu ir samaksāts un Jūsu pasūtītā prece tiks nosūtīta uz Jūsu norādīto adresi. Prece skaitās pasūtīta tikai tajā brīdī, kad rēķins tiek apmaksāts!
  11. Veicot maksājumu, mērķī lūdzam norādīt: rēķina nr. Ja par Jūsu izvēlēto preci nauda tiek pārskaitīta no cita konta (radinieka, drauga), lūdzam obligāti mērķī norādīt Jūsu vārdu, uzvārdu un rēķina nr.!
  12. Ja pasūtījuma noformēšanas dienā prece nav noliktavā, tad pasūtījuma izpildīšanas termiņš tiek pagarināts – saskaņojot to ar pasūtītāju.
  13. Ja pa Jūsu norādīto tālruņa numuru ar Jums neizdosies sazināties, mēs nevarēsim izpildīt pasūtījumu!!!
  14. Preces piegāde tiks veikta tikai pēc pilnas rēķina summas saņemšanas mūsu bankas kontā.
  15. Piegādes tiek veiktas tikai darba dienās - no pirmdienas līdz piektdienai, izņemot oficiālas Latvijas Republikas Valsts svētku dienas.
  16. Tiklīdz pasūtījums tiks izsūtīts, nosūtīsim iszīņu uz norādīto mobilā tālruņa numuru ar sūtījuma izsekošanas numuru, kas nodrošina iespēju Internetā izsekot sūtījuma dzīves ciklu.
  17. Gadījumos, kad piegāde kavējas kādas nepārvaramas varas vai trešo pušu izraisītu apstākļu dēļ, klients par piegādes kavējumu tiek informēts, saņemot informatīvu e-pastu.
Ir noliktavā- Pēc pasūtījuma apstiprinājuma preci var saņemt uzreiz. 
Mēs garantējam preču esamību veikalā pasūtījuma izdarīšanas brīdī, ja "Ir noliktavā" ir preces pieejamības statuss, bet nevaram izslēgt situāciju, kad vairāki klienti pasūta preces vienlaicīgi. Tādā gadījumā informējam klientu pa e-pastu vai tālruni par preču nepieejamību.
 Nav noliktavā- Ja konkrēta prece nav noliktavā, Jūs vienalga varat to pasūtīt. Prece tiek pasūtīta pie ražotāja un tiek piegādāta uz mūsu noliktavu 3 līdz 5 darba dienu laikā.
 Nav noliktavā-šobrīd šī prece, nav mūsu noliktavā. Šo preci nevar ievietot grozā un apmaksāt. Taču tas nenozīmē, ka šī prece uz visiem laikiem izzuda no pārdošanas, visticamāk, ka prece atkal būs pieejama tuvākajā laikā.


Jautājumu vai neskaidrību gadījumā lūdzam sazināties ar mums pa tālruņi +371 28899215 vai e-pastu [email protected]
0
mob. (+371) 28899215    [email protected]

 .